.damejeanne





Här är ett av mina loppisfynd från förra helgen. En gammal munblåst damejeanne för överkomliga 20 kr. Det kallar jag fynd! Det gjorde inte J som tyckte den var väldigt stor och opraktisk men han brukar fatta tycke för mina fynd så småningom. Och nej, jag har inte fått min paris inramad än. Jag sparar till att kunna göra det ordentligt så fortsättning följer.


Vilken härlig fredag! Strålande sol fast det blåser en hel del här uppe på berget. Jag ska jobba på ett par timmar till och sen blir det ut på en pw, träningspass och handling för fredagsmyset. I helgen ska jag se till att äntligen få lite jord under naglarna. Pelargonsticklingarna ska planteras om och de första fröna petas ner i jorden. Ska se om jag inte kan hinna fota lite också.




HAPPY FRIDAY!



My bargain from last weekend, a beautiful old damejeanne. 

Etiketter: , , , ,