.chairs



Bilder: Via Emma. Family Living. Fotograf: Jenny Brandt


När vi var på gården för ett par veckor sedan, då jag fyndade min fina damejeanne, hittade jag även något annat. Fyra vackra böjträstolar i thonet-stil. Av någon anledning lät jag dom stå kvar men ångrade mig såklart och har tänkt på dessa stolar i veckor. Idag åkte mamma förbi loppisen igen och tänk, dom fanns kvar! Nu står dom på gården och väntar på mig. Jag har dock inte sagt detta till J än och jag vet inte riktigt vad han tycker om att byta ut våra vita pinnstolar som vi renoverade i julas. I värsta fall får de väl flytta vidare.


Dessa underbara bilder från Henriette och Peters hus på Österlen fanns i Family Living i höstat och har florerat på diverse bloggar redan. Jag tycker dock att de tåls att ses om och om igen och dessutom finns där ju massor med fina thonetstolar att vila ögonen på. 


Etiketter: , ,