6 sep. 2010

Loving these boots!!


Jag har letat efter de perfekta bootsen i över ett år nu och hittade dem äntligen för ett par veckor sedan. Trots att de skrek mitt namn fick de vackert stå kvar på hyllan tills jag överlagt med mig själv (läs: min ekonomi). Men jag behövde trots allt nya höstskor så till slut fick de som de ville och följde med mig hem. Jag har inte ångrat mig. De är precis rätt brun färg, mjukt skinn och sitter som gjutet på fötterna.  De är från märken ROOTS och finns på Eurosko för den som är intresserad.

Idag blev en riktigt mysig dag för mig och J. Brunch med amerikanska blåbärspannkakor och färska valnötter. En två timmars svamppromenad som resulterade i ett gäng kantareller. Storhandling. Riktigt god middag med lax- och pepparrotswraps (återkommer kanske med recept någon dag). Nu vankas film, Requiem for a dream, och en liten godskål. Bra uppladdning inför en full vecka! 

Trevlig måndag!


15 kommentarer :

  1. Fina foton, kreativt!

    Jag har 7 syskon, 5 systrar o 2 bröder ;) bra o ha!!

    SvaraRadera
  2. Det förstår jag att du gör - snygga!!!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  3. Jag är också en glad innehavare av just dessa skor! :)
    Köpte dom förra helgen men har inte haft dom än då vädret var varmt.

    Ha det gott, kram Marie

    SvaraRadera
  4. Ah, önskar också att jag kunde hitta snygga stövlar! Vill ha av samma typ, inte för höga och ingen stilettklack (funkar liksom inte här när snön anländer!) Så jag får väl ta en svängom förbi Eurosko!

    Tack för klargörandet om min skål! Då gjorde jag ett riktigt fynd då, min skål är ca 20 cm hög och så står det "Päroknastre" på den, och jag fyndade den för 15 kr! ;-)

    SvaraRadera
  5. Wow, vilka snygga boots du hittat, nu ångrar jag att jag köpte dem jag gjorde för ett par veckor sedan, dessa var ju mycket finare :) Hoppas du kommer trivas i dem och vilken mysig start på veckan du haft vännen!

    Kraaam Bella

    SvaraRadera
  6. Åh, du köpte dem! Sååå fina! Nu blev jag sugen på ett par bruna också ;)
    Superfina bilder!

    SvaraRadera
  7. Åh, men vilka underbara boots, förstår att du är nöjd! Och du, bilderna, helt fantastiska!! :D

    Vet du vad, Kan Yang verkar vara värsta mirakelmedlet för nu mår jag prima *peppar peppar*.

    Det låter som ni haft en riktigt fin dag! Hoppas veckan blir bra nu också:)

    KRAMAR!

    SvaraRadera
  8. hej du!
    nu ska jag se om jag kan lösa det här med bloggen, jag gör ett nytt försök att faktiskt berätta vad jag sysslar med och en bild till och med.
    hoppas allt är bra med dig och att ni hade en bra resa.
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Så snygga skor! Ser så där lagom slitna och sköna ut.
    Vad tyckte ni om filmen? Min son hade den som sin absoluta favorit för något år sedan, och han är en riktig nörd när det gäller film. ( Han gick även Mediaprogrammet med inriktning film på gymnasiet. ) Jag har också sett den, men den hamnar nog inte på min topp 5 lista, fast jag ser alldeles för lite film för att uttala mig...

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Hade du inte köpt dem hade du säkert ångrat dig ooh snart åkt tillbaka för att köpa dem :-)

    SvaraRadera
  11. De är grymt snygga Maria! Precis sådana letar jag efter.
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  12. Jättefina helt i min smak.

    Kram LiseLotte (som bytt blogg)

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Så kul att du lämnade spår hos mig, så att jag hittade till din fina blogg! Gillar den jättemycket! Du är en duktig fotograf och har god smak. Du åker rakavägen in på min favvoblogglista!

    Keep up the good work!
    Helena

    SvaraRadera
  14. Går själv och spanar på liknande, fast i svart. Helt fantastiska! Klokt val att du köpte dem :)

    SvaraRadera
  15. Å å å, preciiiis sånna vill jag ha. Eurosko ska du, japp det blir ett besök där på vägen hem. Tack för tipset. Finfinblogg du har, blir en prenumeration tror jag visst.

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tiden att lämna en kommentar!