VARDAGSRUM



Sådärja, äntligen har jag hittat ett vardagsrumsbord till oss. Det förra var ett tråkigt, slitet ett från det stora varuhuset som vi tog som "tillfälligt" när vi först flyttade ner hit till huvudstaden. För 7 år sen!! Ända sen dess har jag tittat snett på det men inte riktigt vetat vad jag velat ha. När jag såg det här första gången för ett par månade sen på en secondhand butik pirrade det till sådär i magen som det gör ibland när man förälskar sig i en möbel. Jag köpte det inte då för det var lite för dyrt och lite för högt men efter många veckor av velande fram och tillbaka bestämde jag mig tillslut (och övertalade Johan) och nu står det här hemma! Ett nytt gammalt bord. Inte helt perfekt men jag älskar att det sticker ut och bryter upp dom lite strama linjerna. Så vardagsrummet tar sig, sakta men säkert. Nu drömmer jag bara om en soffa här ifrån men tills den vi har ger upp tycker jag att den kan få stanna. Titta in hos Fabriken så kan ni hitta fler inlägg på temat vardagsrum!

Etiketter: , ,