BACHELORETTE PARTY



Hej och hå, söndagkväll och en ny vecka väntar. Hoppas er helg var bra? Min var riktigt fin och innehöll framförallt en möhippa för en av mina allra bästa vänner som jag och den andra tärnan anordnat. Så många trevliga tjejer bidrog till en fantastisk dag och det bästa av allt var nog att se bruden så glad. En av punkterna på schemat var att dekorera cupcakes på Cupcake Sthlm, riktigt kul var det! Dessutom gick alla därifrån sockerstinna, glada och med varsin kartong med sina egenhändigt dekorerade cupcakes. Efter all planering och nervositet låg jag däckad idag och har inte gjort många mer knop än att dricka te, äta cupcakes och ladda inför veckan som kommer. Blogginspirationen finns här och snart hoppas jag att det lugnar ner sig lite. Jag har nära 2000 inlägg på bloglovin' som jag inte läst och jag saknar er. Men snart är jag nog tillbaka på banan!



FIN SÖNDAG!