FIRST ADVENT





Andra december och första advent idag, jag fattar verkligen inte var november tog vägen? Jag har aldrig tidigare känt att tiden går så fort som nu när jag börjat jobba. Jaja, det är väl bara att gilla läget. Idag ha vi i alla fall tagit vara på den fantastiskt fina söndagen som vädergudarna bjöd på. Strålande solsken, ett par decimeter snö och -10 grader. På förmiddagen blev det adventsfika med riktigt goda saffransbiscotti som bakades igår och efter lunch gick vi på en långpromenad i skogen längs vattnet till Ålsten där det var julmarknad. En riktigt skön eftermiddag med bitande kyla i kinderna och uppmjukning för mina stela muskler (jag försökte mig nämligen på bodypump i torsdags och träningsvärken är inte nådig kan jag lova).  Nu ska vi ta och plocka upp jullådan från förrådet och pynta lite. Vi är ofta ganska sparsamma men en stjärna eller två ska vi nog ändå få upp. För fler adventsbilder, titta in hos Fabriken som idag kör Söndagsbilden. Detta är mitt bidrag!



HA EN FORTSATT FIN FÖRSTA ADVENT!




Etiketter: , , , ,