FABRIKEN | SUNDAY PICTURE





En riktig grå söndag med höstrusk har vi här i huvudstaden. Jag passar på att ta det lugnt efter helgens alla trevligheter och planerar lite pyssel. Inspirationen kommer mer och mer och nu har vi äntligen fått tillbaka lite ljus i lägenheten. Hurra! Jag har suttit och tittat igenom bilderna från sommarens semester på vackra Gotland och inser att det finns en hel del bilder jag inte visat, därför fick en av dem bli dagens bidrag till söndagsbilden. På en öde kalkväg ute på en udde stötte vi på ett gäng kor, jag slängde mig ut ur bilen med kameran i högsta hugg. Johan stod vid bilen och skrattade åt mig där jag trampade genom höggräset, hukade mig för att få till rätt vinklar samtidigt som jag försökte hålla koll på alla nyfikna kossor. När jag ser på bilderna nu minns jag ljuset den dagen, gråblått, helt fantastiskt! Jag ville aldrig lägga ner kameran. Hoppas den känslan kommer tillbaka.



FIN SÖNDAG!




Etiketter: , ,