BEDROOM CORNER







 Försökte knäppa lite bilder i sovrummet i morse men det var lite svåra ljusförhållanden. Nåja, ni ser nog vad jag vill visa i alla fall. Vi har äntligen fått tummen ur och skaffat oss en bra tvättunna, den kommer från Granit och är gjord av papper. Den helt galet mysiga morgonrocken från Beach House som jag vann hänger fint bakom dörren och används nästan varje morgon. Man känner sig som en stor mjuk björn i den. En gammal korg i återvunnet gummi är perfekt förvaring för tjocksockar och fårskinnstofflor som snart kommer behövas. Det var inte sommarvärme i luften här i morse kan jag lova! Har jag förresten visat er vår praktiska sovrummsdörr? Jag gillade den inte från början när vi flyttade in men jag blir bara mer och mer förtjust i den udda dörren! Den är avsågad på mitten och ihopsatt med små gångjärn så den går att vinkla. Väldigt praktiskt när det inte är allt för gott om utrymme!


FIN TISDAG!


Etiketter: ,