PACKING





Hoppsan, nu var det visst ett tag sen det blev ett inlägg här. Det är ju så mycket annat som händer nu att bloggen får vila lite då och då. Semestertider och allt. Även om jag inte har semester. Ikväll packar jag inför några dagar i Norrland med ljuset och myggen. Det ska bli så mysigt att få åka upp och träffa alla fina som jag saknar här nere. Det gäller att packa lätt något jag inte är alldeles bra på. Med kommer i alla fall den här fina spetsblusen, det enda reafyndet det blivit i år. Bästa knut, som duktiga Jennifer gjort, ska också få följa med såklart. Tur vi har vänner som tar hand om läggan år oss medan vi är borta. På tal om lägenheten, i dagarna är det ett år sedan vi flyttade in. Så snabbt det går! Tänkte lägga upp lite "före bilder" från renoveringen om ni är intresserade!?


Jag är just hemkommen från en middag på söder med en gammal vän jag inte träffar så ofta. Tack fina du! Nähä, nu ska jag packa klart och öppna fönster och balkongdörr så lägenheten får vädras igenom. Det är kanske den enda nackdelen med dessa ljuvliga sommarkvällar, det blir rätt varmt här uppe. Ikväll kryper vi ner bland renbäddade lakan, kanske bland det bästa jag vet.



Vi hörs snart igen. Fin sommar!