INSTAGRAM







Jag har på tok för lite tid just nu så inläggen blir glesa, ber om ursäkt för det. Inspirationen finns det inte heller tid för, sorgligt men sant. Dessutom har comhem strulat så vi har fortfarande inte fått något nytt modem. Två veckor utan ett väl fungerande internet sätter sina spår. Här kommer i alla fall några bilder från helgen via instagram. Det blir ett annat uttryck i bilderna när jag är på landet, det är en annan miljö och jag älskar att få vara där!


1. Jag blev en smula påhoppad av nyfikna får när jag passerade genom fårhagen på svamppromenaden. 2. Körsbärsclafouti är vansinnigt gott speciellt när den serveras med lättvispad grädde. 3. Att plocka grönsaker direkt ur landet är en ren och skär lyx. 4. Mamma har många fina och stora mårbackapelargoner som jag inte kan sluta titta på.



Etiketter: ,