BEAUTIFUL WEED






Som ni kanske märkt så ligger bloggen lite lågt just nu. Jag är inne i en intensiv slutfas (nästan i alla fall) på mitt ex-jobb och all ledigt tid går åt till att göra andra somriga saker än att sitta vid datorn. Inspirationen går på sparlåga även den så kameran samlar mest damm för tillfället. I slutet av juli ska första utkastet vara inlämnat och då packar vi våra väskor för några dagars semester på Gotland. Vackra Gotland, som jag längtat efter att få åka dit. Där kan jag tänka mig att kameran kommer användas mer flitigt.


Igår besökte jag tandläkaren (igen), fy vad hjälplös man känner sig när man ligger där i stolen. Hur som helst så hittade jag en enormt vacker tistel när jag promenerade tillbaka mot bussen. Jag kunde inte låt bli att plocka med mig lite hem, det har varit ganska tomt på blomsterfronten här ett tag. Det tar emot att köpa blommor den här tiden på året men när man inte har en prunkande trädgård får man helt enkelt ta de andra inte vill ha, ogräs!






HA EN FIN DAG!


Etiketter: , ,