HALLWAY





Då var midsommar över och sommarnätterna kommer nu bli allt mörkare. Lika sorgligt varje år men trots det känns det som att sommaren inte riktig börjat än. Vi har det bästa kvar. Igår hade vi i alla fall trevligt med fina vänner med en massa god mat. Idag blev det lugnt och skönt med storhandling och fika med trevligt besök. Nu är det fotboll som gäller för herrn i huset så då tänkte jag passa på att säga hej här på bloggen. Hoppas ni haft en fin midsommar!?


Dagens bild blev en hastigt knäppt historia som egentligen inte säger så mycket. J tycker jag har får många väskor (han har såklart heeelt fel). De flesta är köpta på loppis eller second hand, en har jag ärvt av min mormor och den stora köpte jag på HM i höstas. Här kan ni även se det enda riktigt stora projektet vi har kvar här i lägenheten. Hallen. Det finns en stor elcentral där på väggen som vi tänker bygga in. Jag vill ha skåpet i samma 30-tals stil dom de andra garderoberna i hallen men att hitta en likadan dörr var lättare sagt än gjort. Till slut kom vi i alla fall över en från en båt som tyvärr är lite liten men det får lov att gå ändå. Nu måste vi bara få tummen ur och bygga det. Jag har även tankar på att försöka rädda den där gamla svarta lysknappen. Det har ingen funktion just nu och vore mycket finare att ha än någon våra vita plastknappar.



FIN KVÄLL!