RED






Idag är det rött här hemma vilket inte hör vanligheten till. Jag hittade ekologiska jordgubbar på affären igår, de hamnade raskt i korgen och avnjöts igår kväll med vispad grädde. Smak av sommaren! Eftersom det är fredag så kände jag för att vara lite extra festlig så naglarna målades röda och finaste ringen från Lite Kalabalik åkte på. Ni ska bara veta så fredagsfin jag känner mig när jag sitter här och skriver frenetiskt på mitt ex-jobb. Till förmiddagsfikat fyllde jag på förrådet med matinspiration från förra Lantliv mat och vin. Den nya layouten med matt yta gillar jag skarpt! Senare idag väntar jag ett trevligt bud och ikväll blir det häng med finaste vänner. En riktigt bra fredag med andra ord! Och som inte det vore nog så har jag en känsla av att helgen fortsätter i samma anda.


HAPPY FRIDAY!