APPARTMENT STYLING






 Bilder: Fantastic Frank


Att Fantastic Frank tar annorlunda mäklarbilder är väl ingen nyhet direkt. Jag tycker ändå att det är rätt befriande att stöta på ett objekt som detta när man tittat på lägenhet efter lägenhet på Hemnet där alla är tagna ur liknande vinklar med liknande styling. I den här lägenheten har dom, trots att den är tom, fått med många fina detaljer som de vackra gamla elementen, gasspisen, fina gamla köksdetaljer och den vackra fiskbensparketten. Ljuset i bilderna och de annorlunda vinklarna tilltalar mig också liksom den sköna kontrasten av svart och grönt. Lägenheten finns här.

Ikväll blir det carbonara med vitkålspasta till middag. Jag har ju tidigare använt zucchini istället för pasta (en riktig höjdare) men ikväll ska vi alltså prova med vitkål. Bara för att det är annorlunda och jag tycker om att prova nya saker. Återkommer med recension!


Fin Torsdag!



ps. Jag vet att texten i inläggen är lite knepig att läsa. Den blir väldigt ihoptrycket och av någon anledning så vill den inte samarbeta med mig, varken när jag vill göra nya rader eller fetmarkera. Mycket irriterande men ja hoppas att det snart ska var fixat.