.watering




Jo, jag glömde ju tipsa om min smarta vattenflaska. Det kan ju vara lite svårt att vattna på känsliga små frön och sköra nygrodda plantor. Därför tog jag en gammal vattenflaska och gjorde några hål i locket med hjälp av en hammare och spik. Lätt som en plätt. Sen har man en bra och skonsam vattenflaska. Återanvändning, det är grejer det!


Ikväll ska jag sätta mig och gå igenom era frågor och svara på kommentarer. Det har varit lite dåligt på den fronten den senaste tiden. Jag ber om ursäkt för det. Dessutom verkar det vara något problem med min kth-mail så vissa mail bara försvinner. Har ni skickat ett mail och inte fått svar så prova igen eller hojta till här! 




FIN MÅNDAG!




I reused an old water bottle and created a smart watering device to water the fragile new plants and seeds. Just make small holes in the cap with a hammer an nail. Done! Reuse is great!

Etiketter: , , ,