.görvälns slott




Hemma igen efter en jättemysig mini-weekend på Görvälns slott. Snacka om att ha haft det bra! Vi har promenerat runt i de vackra omgivningarna, ätit otroligt god mat, skrattat och bara tagit det lugnt. Maken till mjuk säng och fluffiga täcken har jag aldrig varit med om. Perfekt att krypa upp i och läsa en bok efter en långpromenad i vänta på middagen. Det här är nog en av de bättre slottsvistelser vi haft så jag kan varmt rekommendera det. Jag hade inte tänkt ta några bilder men det var så fint där att jag bara var tvungen. Dock hade jag bara iphonen att jobba med därav den dåliga bildkvalitén.




FIN SÖNDAG!





We have had a lovely mini weekend at the beautiful Görvälns slott. Incredible food and beautiful surroundings made this to one of our top castle weekends so far. Sorry for the bad pictures, I left my camera at home but coulden help taking some pictures with my iphone.

Etiketter: , ,