.copper mirror





För ett par dagar sedan fyndade jag denna lilla spegel. Jag har i många månader sökt efter en kopparspegel som jag skulle kunna göra något likt denna med. Tyvärr är den här spegeln lite för liten men den kommer passa perfekt i vårt lilla badrum där det för tillfället saknas en spegel över handfatet. Och hey, 20 pix för spegeln är som hittat för jag har sett liknande som gått för betydligt fler hundralappar. Ett fynd skulle vi kunna kalla det. 


Veckan har gått fort och ändå känns det som jag inte hunnit det jag ska. Bloggen blir lite lidande då, tyvärr. Men till helgen kanske jag hinner med några fler inlägg. Är det förresten någon av er som ska gå på ekomässan i helgen? Jag tänkte försöka hinna dit, missade den förra året.




FIN TORSDAG!



I made another bargain a couple of days ago. This lovely little copper mirror that is going to be placed in our little bathroom. I wanted a bigger one but for 20 sek this is a real bargain and I couldn't resist. 

Etiketter: , ,