.love





Alla hjärtans dag. En kommersiell högtid som är väldigt tudelad tycker jag. Jag har inge lust att stå bakom konsumtionshets men tar å andra sidan alla tillfällen i akt att unna oss lite vardagslyx. Men vardagslyx för mig i detta sammanhang handlar på sin höjd om god mat och en blomma. Ikväll blir det en lite godare vardagmiddag här hemma med kallrökt lax i skivor med en krämig äppel- och potatissallad med riven färsk pepparrot. Detta, mina vänner, är fantastiskt gott kan jag lova er! Det kommer serveras ett litet glas vitt till middagen och sen blir det efterrätt. Jag har inte bestämt mig än men det lutar åt banansufflé med chokladglass. Enkelt och gott. Vardagslyx. 


psst. jag har bytt tillbaka till inbäddat kommentarsfält nu för att se om det fungerar. Jag vill kunna svara på frågor och kommentarer där. Vi får se hur det går.




FIN TISDAG!






Etiketter: , ,