.brunch




Nu var det några dagar sen sist, det har varit fullt upp den här helgen. Jag har skrivit min sista tenta på KTH, en märklig känsla. Det har blivit mycke kvalitetstid med vänner i helgen med prat över några glas rött in på småtimmarna i lördags och knyt-brunch idag. Bästa vännerna som gör en glad långt in i själen. Snygg-Hanna, som även agerar som min personliga tränare, fick vara med på bild idag. Extra lyxigt var det också att få rå om Hilda som är hemma i några dagar från Schweiz. En lång promenad på isen i solskenet hann vi med och sen utklassade hon oss i filmspelet. En riktigt bra helg med andra ord.


Nu har jag och J parkerat oss i soffan för kvällen och jag tänker bara kliva upp för att göra mig en kopp te. Hoppas på bra väder imorgon för då snör vi på oss långfärdsskridskorna, packar kånken och åker på utflykt. Ska också ta och läsa ikapp hur ni haft det i helgen. Det finns nog en hel del inlägg från ett visst bloggevent som jag ser fram emot att läsa!




FIN KVÄLL!