.torsdagsinspiration



Bilder: Birgitta Wolfgang Drejer, Interiörmagasinet. Via emmas designblogg.


Underbara bilder så här på en grå torsdag. Jag fullkomligt älskar golven i denna tjusiga lägenhet som tillhör designern Stefan Söderberg. En öppen spis eller kanske en fin kamin drömmer jag om blåsiga och kalla dagar som denna, det där knäppande och sprakade ljudet från en eld är så rogivande. Istället sitter jag här och värmer mig på en kopp te och myser till ljudet av diskmaskinen. För det, mina vänner, är inget dåligt ljud det heller! Speciellt inte om ni som jag tycker att diska är bland det tråkigaste som finns.



Nähä, nu blir det lunch en sen ut i snön för att uträtta några ärenden, hämta paket och gå en promenad.




FIN TORSDAG!



I just love the floor in this beautiful flat home to the designer Stefan Söderberg. I also love the fire place and would not mind having one myself. Enjoying the heat and sound of a fire at a cold winter day like this. Mmmm. Instead I enjoy the heat from a cup of tea and the sound of the dishwasher. But that, my friends, is not a bad sound. Especially if you're like me and hate doing the dishes. 

Etiketter: