nystart





Äntligen en solig och klar dag med minusgrader! Vilken energi man får dagar som denna jämfört med de senaste grå och stormiga dygnen. Idag känns den som nystart på riktigt liksom det senaste numret av Recidence skriver. Ny almanacka för nya tider, ny inspiration och ny energi. För julklappspengar passade jag på att unna mig lite nya hudvårdsprodukter från Lilla Bruket. De är helt fantastiska! Sheasmöret gör underverk för mina vintertorra händer och ceratet kommer jag aldrig vara utan igen. Jag provar dessutom Weledas produkter för ansiktet just nu, behöver någonting riktigt bra och naturligt istället för att tvätta mig med tvål (förlåt Emma, min vän hudterapeuten) som jag annars gjort. Jag väljer helst bara naturliga och ekologiska hudvårdsprodukter, det känns bättre.


För julklappspengar blev det även ett nytt fodral till iPhonen, det gamla hade gjort sitt. Detta stod på önskelistan men tillslut blev det ändå ett från P.A.P eftersom jag är riktigt svag för deras fina produkter.







FIN TORSDAG!


Today we finally have sun and degrees below zero. The energy you can get from a nice day! It feels like a new beginning.  A new calender and new organic products for my dry winter skin, that's a good start.

Etiketter: ,