.horses






För en hästtjej som jag är det alltid kul att läsa att just hästen är på väg in i inredningssvängen. Jag har spenderat otaliga timmar i stallet när jag var yngre och tävlade även en hel del. Det var tider det. De senaste dagarna har jag hittat inlägg om just hästar både inne hos inspirerande Pella och duktiga seventeendoors. Just hästar verkar även vara ett av de nya motivenBy Nords läckra fotokuddar och inne hos Hviit läste jag även att deras nya katalog ska fotas just på en hästranch. Vi kommer onekligen få se mer av just hästar det här året. Jag rotade i arkivet och plockade fram några av mina hästbilder som låg där och skräpade. 



Nu ska jag och J ut på promenad i det fina vädret. Sen blir det brödbak, söndagspyssel och fint besök!




SKÖN SÖNDAG!




For a girl like me who spent numerous of hours in the stable when I was younger it's great to see that the horse can be found more and more in interiour design this year. I went through my archive and found some horse pictures, lovely animal.

Etiketter: