ewa i walla


Bild: Ewa i Walla via Malenami


Ewa i Walla har fått mycke uppmärksamhet den senaste tiden. Med all rätt. Kläderna är helt ljuvliga. Det fanns en liten butik hemma i småstaden som hade dessa ljuvliga kreationer men när jag var hemma under julen och tänkt att det kanske skulle få flytta hem en till mig i alla fall så hade de slutat med just dessa kläder. Snopet. Nåja, kanske springer jag på dem igen men under tiden kan ni ju njuta av dem inne hos frun.



Dagens tack går till Kristina - ingen vanlig dag som uppmärksammade mig på att det var något problem med att kommentera. Det borde vara fixa nu då jag bytt till popup-fönster istället. Jag skickar också ett tack till Anna Gillar som skrev så fint om bloggen igår. TACK!




HAPPY FRIDAY!




I love the clothes from the swedish brand Ewa i Walla. The skirt are welcome to move in here any day! I apparently had some problems with the comment field but it has been sorted out now. Happy friday!

Etiketter: , , ,