kero





Tack för kommentarerna igår! Nu är väggen färdig och det blev faktiskt riktigt bra, lite ovant dock med en svart vägg. Nu måste jag bara köpa kritor så att den går att använda. Lovar att visa er hur det blev sen.


Norrbottning som jag är, med rötter från båda mamma och pappas sida i Norrland känner jag ofta att jag vill knyta an till det lite mer än jag gör. Kero gör så otroligt fina saker och jag minns fortfarande näbbskorna som fanns uppe i fjällstugan när jag växte upp. Jag skulle gärna ha ett par näbbskor med tjocka stickade sockor att sticka ner fötterna i om vintern. De har även mycket annat fint och jag kan garantera att något av detta kommer åka upp önskelistan.


Nu ska jag bege mig till skolan för lab. J kom hem i morse efter ett långt helgpass (nackdelen med att vara tillsammans med en brandman) men då fick vi äta frukost ihop och ha en mysig förmiddag.



HAPPY MONDAY!


Etiketter: