fredag





Så var det äntligen fredag igen. Tyvärr har jag dragit på mig något och mår inte alls prima vilket ställer till det i planeringen en aning. Men men, det löser sig. Lite plåster på såren fick jag imorse när jag såg att jag vunnit en tävling inne hos Stil Inredning & Design om en vacker blus från Spira. Hurra! Tack snälla! Hallen tar sig sakta men säkert och innan året är slut bör vi nog kunna få upp krokar så besökare kan hänga jackorna någon stans. Innan det ska vi bara bygga ihop ett skåp för att dölja lite ful el. 





Här kommer en litet titt på griffelväggen. Detta är bara en liten del, ska försöka få till en helhetsbild också vid tillfället. Problemet jag nämnde var att den vita pennan från Granit som jag använde för att skriva med inte alls gick bort. Jag vet inte om det är våra skrovliga 30-talsväggar eller färgen men summan blev i alla fall att jag var tvungen att måla om. Sen verkade det smått omöjligt att hitta kritor här i stan men tillslut fann jag dem hos räddaren i nöden, Panduro.


Efter mycket om och men har jag nu hittat till appen Instagram och efter inspiration från min bästa Hanna ska jag försöka mig på att ta en bild om dagen i ett år. Vi får se hur det kommer gå. Använder ni Instagram?



HAPPY FRIDAY!


Etiketter: ,