svara på kommentarer






Det här med att svara på kommentarer är lite klurigt tycker jag. Jag vet att alla gör lite olika om hur var och när kommentarer besvaras. Jag är ibland lite dålig på att besvara era fina kommentarer och jag ber om ursäkt för det. Ni ska veta att jag läser varenda en av dem med glädje. 

Eftersom det trillar in lite anonyma kommentarer eller från personer utan blogg ibland så har jag nu gjort det lite lättare att se när jag svarar på dem. Det kommer se ut som på bilden nedan när det är jag som svarar. Tyvärr kan man inte svara på den specifika kommentaren på blogger utan den hamnar bland alla andra i kommentarsfönstret men nu hoppas jag i alla fall att det ska bli lite lättare att se.




...

I added some functions to make it easier for you to see when I answered questions in the comment sheet. Unfortunately blogger doesn't make it possible to answer under a specific question so the answer will end up mixed in with the rest of the comments but now it will hopefully be easier to see my answers.