cupcakes





Ibland är der riktig riktigt bra att vara student. Till exempel när Cupcake STHLM säljer ut gårdagens cupcakes för bara 10 kr till just studenter. Sådant gillar jag skarpt! Fick med mig en hel kartong hem med olika smaker, här kan vi snacka vardagslyx. Min absoluta favorit, som jag tycker ni ska prova om ni har vägarna förbi någon av deras söta små butiker, är Fäbojäntan. Den är smaksatt med vanilj, lingon och svartpeppar. Ljuvligt god! Smakerna sticker inte ut en och en utan blandas till en smakupplevelse som är något utöver det vanliga. Som min vän Hilda skulle uttryckt sig like a little piece of heaven.


Som ni kanske förstår blev det därför inga kanelbullar bakade igår men J överraskade och kom hem med köpta istället, de gick fint det med. Bullbak får det bli till helgen. Nä, nu är det rapportskrivning som gäller resten av dagen.



HAPPY WEDNESDAY!


...

Sometimes it's really good to be a student, like when you get to buy yesterdays cupcakes from cupcake STHLM for just 10 sek. My favorite tastes of lingonberry, vanilla and black pepper. Divine!

Etiketter: