p.a.p




Bilder: P.A.P


Efter en liten incident på bussen igår där alla viktiga kort föll ur börsen (förlåt mig icke-norrlänningar, plånboken menar jag) har jag insett att jag måste kassera min över tio år gamla börs och införskaffa en ny. Eller en ny gammal skulle också funka. Hur som helst så har jag snöat in lite på P.A.Ps vackra produkter och börsen på den övre bilden skulle gärna få ersätta min gamla. Men då var man fortfarande student så den får nog vänta ett tag...Undertiden kan jag ju njuta av deras vackra bilder som andas höst.


Idag är jag hemma med en släng av magsjuka, bättre har jag mått. Mycket bättre faktiskt.



...

I really need a new wallet and I love the ones from the beautiful brand P.A.P. But I'm still a student so they don't really fall within my budget. Until then I enjoy their beautiful pictures that gives me a feeling of fall. Lovely. Today I'm home sick, I definitely had better days. A lot better.


Etiketter: ,