lila söndag






Hösten är här nu och jag älskar det. Matinspirationen kommer tillbaka och alla de där stickade plaggen som legat i lådor hela sommaren packas upp. Lila tilltalar mig liksom det gör nästan varje höst och jag funderar på om det har med plommonen att göra. Plommon är ju så rackarns gott. Jag föll såklart för flugan washi tape jag med och i veckan kom de äntligen ett paket med posten. Det är svårt att inte bli inspirerad till att använda den när det finns så fin inspiration (till exempel här, här eller här). 


 Den här tiden förra året planerade vi vår fantastiska resa. Så här ett år senare minns vi den med glädje och njuter av fina bilder fulla med minnen. 





Saltå Kvarns fantastiskt goda lagrade balsamvinäger passar perfekt som smaksättare i höstens grytor eller att droppa på sommarens sista tomater. Rekommenderas!



FIN SÖNDAG!





Fall is here now and like every year I fall in love with lilac all over again. Another love is washi tape which has become so populare. This time last year we were planing our amazing round-the-world trip and now we look back on it with joy remember all the fanatics times through pictures. 



Etiketter: ,