solros





Oj så otroligt många ni är som hittat hit de senaste dagarna. Välkomna!! Jag förstår ju att det beror på att duktiga Emma på emmas designblogg skrev så fint om min lilla blogg. Tack! Jag önskar att jag kunde dela blommorna och chokladen med er men istället får ni det på bild.


Skolan är igång på allvar nu, nya vita anteckningsblock har inhandlats och sidorna ska fyllas med kunskap. Jag håller kvar sommarkänslan genom fina blommor från torget och unnar mig lite vardagslyx i form av mörk choklad med havssalt och pecannötter. Men ändå, jag ser fram emot den här hösten.




HA EN FIN VECKA!




There were a lot of you from al over the world that found me through Emma's lovely designblog. Welcome! I wish I could share the flowers and chocolate with al of you but instead you get it i a picture. Thank you for al the wonderful response on the blog, I hope I'll see you here again!




Etiketter: ,