andra loppisfynd och segdeg





Idag har jag en såndär segdeg-dag. Ingen riktig ork till något utan spenderar timmarna med att gå runt och se på allt som borde göras. Skriver till fler saker på attgöra-listan än jag styrker. Veckohandlat har jag i alla fall gjort och då köpte jag mig ett gott nytt thé. Det dricker jag nu i en av de två fina Stig Lindberg kopparna jag fyndade på loppisen i Sundsvall. Mycke honung har jag  i också eftersom jag inbillar mig att jag håller på att bli förkyld. Fast det är nog bara en ursäkt för att jag inte orkar göra något. I Rosendals fina bok letar jag inspiration till att göra något av alla äpplen jag fick med mig hem från Gården. Kanske baka en äppelkaka att bjuda J på när han slutar jobbet....eller så sätter jag mig i soffan ett tag...






FIN TISDAG!


Etiketter: , , ,