ett sent inlägg





Det blev ett sent inlägg idag. Jag har jobbat i timmar med att måla de gamla inbyggda garderoberna som vi har här i lägenheten. Jag fick färg både här och där men åh så bra de blev! Den övermålade tapeten i sovrummet jobbade jag också lite med. Skarvarna revs till och spacklades, imorgon ska de också målas. Vitt. Vilken högoddsare. 


Som ni der på bilderna är golvet borta. Det visade sig bara ligga en sunkig linoleummatta som åkte ögonaböj. Istället kommer vi till veckan lägga in ett furugolv som sen ska vitoljas. Inte vad jag hade önskat men det blir nog bra i alla fall. Nu är det bara betong. Bra för vi kan spilla hur mycket färg som helst dåligt för man får ruskigt ont i fötterna efter att ha stått på den och målat i timmar.







Nu ska jag krypa upp på madrassen, äta vattenmelon och smågodis samtidigt som jag läser ikapp lite vad ni gjort under veckan.



FIN KVÄLL!



Etiketter: ,