visning





Sköna söndag!



Ett stort grattis till alla ni fina mammor idag! Hoppas ni blir ompysslade och bortskämda. 



Här hemma har vi haft visning av lägenheten, otroligt spännande! Jag var påväg till Hötorget i fredags för att köpa blommor men sen slog det mig att hela skogen ju är full så varför lägga onödiga pengar när man kan plocka själv? I morse gav jag mig således ut och plockade underbara liljekonvaljer och en stor bukett med syren och hundkex. Behöver jag säga att det doftar underbar här hemma nu?






Jag är fortfarande slut i kroppen efter den här perioden men på promenaden under visningen kände jag hur energin kom krypandes. Solen sken och jag hittade rabarber på mig hemliga rabarberställe. Av dem ska det nu bli en rabarberkaka hade jag tänkt, måste bara trampa ner och införskaffa lite fler ägg.



En fortsatt skön söndag önskar jag er!



Etiketter: , ,