lättnad






Åh jag älskar denna enorma lättnad som infinner sig efter en tung tentaperiod. Eller i det här fallet en tung kursperiod. Det har nästan vart för mycket. Men när det har känts tungt brukar jag tänka på vår underbara resa och då känns det helt okej att den här perioden inneburit lite extra plugg.


Det var regntunga skyar som mötte mig och cykeln i morse då jag trampade ner till stationen men nu skiner solen här i förorten. Jag har gjort mig en kopp thé och ska krypa upp i soffan med en hög olästa magasin. De har inte finnits tid till dem för ens nu. Nya liljekonvaljer ska det också plockas för de gamla har tydligen vissnat.







Jag vill också slå ett slag för H&Ms Wateraid kampanj. Det är en kollektion där 25 % av priset går till organisationen WATERAID som arbetar med att hjälpa fattiga samhällen med tillgång till rent dricksvatten och förbättrad sanitet. Detta ligger mig varm om hjärtat då min internationella master just är inom Water System Technology.



HAPPY FRIDAY!



Etiketter: ,