Tisdagstema - På mitt soffbord




Heeej!


Puh, jag har just skickat in det jag jobbade med under gårdagen och det känns som en stor lättnad. Nu är det egentligen bara att ta tag i nästa sak på plugglistan men jag tror nästan att jag ska unna mig lite ledigt idag. 


Veckans tisdagstema hos Fabiken är "på mitt soffbord" och det ni kan se är vad som står där just nu. En bukett vitsippor från Gården och några betongägg. Vi brukar egentligen inte ha så mycket på soffbordet, några tv/dvd dosor hamnar där ibland och jag brukar ställa dit en och annan blomma eller ljus men framförallt fungerar det som avlastningsyta för myskvällar. Soffbordet som vi fick ta över då vi flyttade är ett enkelt ett från IKEA och står på göra om/byta ut listan den dagen vi flyttar men till tillsvidare fyller det sin funktion.


Nä, nu blir det städning och sen en promenad till affären, det blir grillat till middag!


Fin tisdag!


Etiketter: , ,