Tisdagstema - Klädförvaring




Idag är det jag som har den stora äran att presentera Fabrikens Tisdagstema - Klädförvaring/klädkammare!




Hemma hos oss hittar man framför allt kläderna i de två stora IKEA garderoberna vi har i sovrummet. Bra förvaring för tröjor samsas med en upphängningsanordning för byxor och skoförvaring. Så här års kan man även hitta tofflor och raggsockar i en gammal äppellåda. Perfekt att dra på när tårna fryser!



Vi har en väldigt liten klädkammare (som visade sig vara på tok för mörk för att fota utan stativ) och där finns alla våra plagg som måste hänga. Majoriteten av galgarna är dessa vita enkla som inhandlas för en billig peng på IKEA. Enkelt och snyggt enligt oss.



Jag är svag för sjalar och har inte sällan en eller två hängandes runt halsen. Ett bra sätt att förvara dem kan vara att hänga dem över en trägalge. Vi har även en fin knoppbräda i klädkammaren där de flesta av mina hänger.



Men okej, bara för att vi har bra klädförvaring innebär ju inte det att kläderna alltid hänger i fina rader eller ligger snyggt ihopvikta. Det händer rätt ofta att kläderna, speciellt mina, hamnar i en hög eller slängda på sängen.......

Nu ser jag fram emot att få se hur ni förvarar era kläder! 
Titta även in på Fabriken för inspiration och mer klädförvaring.

Etiketter: ,