Tentaplugg och anemoner




God morgon soliga torsdag!

Idag fick jag äntligen min sovmorgon även om klockan ringde kl 08.00. Tentaperioden är nu igång på allvar vilket betyder att helgen innebär plugg plugg och åter plugg. Några roliga saker skall dock ändå hinnas med. Idag hittar ni mig här vid matbordet i full gång med att få en överblick av vad som ska göras. Efter lunch blir det en promenad, i det förhoppningsvis lika fina vädret, ner till centrum för handling inför kvällens tjejmiddag. 


På Hötorget fanns det väldigt dåligt med anemoner. Jag har jagat vita nu i flera veckor men tillsist gav jag mig och dessa mörkrosa fick följa med hem. Jag måste säga att det blev riktigt fint! En härlig färgklick som ger energi mitt i allt pluggande.





Ha en fin torsdag kära läsare!


Etiketter: , ,