Strålande lördag



Vackra vita anemoner fick följa med hem från hötorget i torsdags. Inser nu när jag tittar på fotot att vasen nog hade behövt sig en liten omgång med diskborsten...


Hello!

Äntligen är tentaperioden över! Sista tentan skrevs i torsdags och efter det hade jag så mycket energi att hela lägenheten fick sig en storstädning (och tur var det eftersom dammråttorna hotade att ta över), blommor inhandlades, kylskåpet fylldes på och jag och J tog oss an förrådet. Nu har vi sorterat och gått igenom allt och jag kan säga att vi har mååånga påsar som ska få flytta till Röda korset. Det känns bra. 

Efter en lång och behövlig sovmorgon idag ska jag nu bege mig ut i det otroligt vackra vädret vi har här i förorten idag. Snön som kom med snöstormen igår smälter fort, det tackar vi för. Nä, ner till centrum bär det av för handling inför myskvällen. Räkor med aioli och ett gott vitt vin och så klart en stor (!) godispåse på det. Mmmmm. 


Ha en mysig lördag!

Etiketter: ,