Söndagsbilden v.11




Hej på er!

Redan söndag igen. Hu vad tiden springer fram. Imorgon drar en ny skolvecka igång och jag har fortfarande inte riktigt koll på vilka kurser jag ska läsa. Det står på min att göra lista för dagen.

Jag hade turen att vinna en fin bugbox med fjärilar från Hagendornhagen hos den fina butiken CanCan, tack! En av fjärilarna har nu fått sig en ram och pryder skrivbordet tillsammans med Therese Sennerholts fina tryck och min egen tavla. 

Det tråkigaste med helgerna är att det läggs ut några nya lägenheter på hemnet. Suck. Både jag och J går  bara och väntar på att vi ska hitta DEN så här hemma går pysslandet på sparlåga. Men jag/vi försöker ha tålamod (inte en av mina starkaste sidor) och nästa helg blir det ett besök på trädgårdsmässan med min fina mamma. Det ser jag fram emot!!




Njut av söndagen!

Etiketter: ,