Söndagsbilden v.6



I veckan tog jag mig äntligen (!) till Moderna museet för att införskaffa Warhol citat! All is pretty fick det bli och den har nu fått ta över fjärilens plats,  fast bara tills vi hunnit till IKEA och införskaffat en till ram!

Jaha vänner, söndag igen. Det går fort när man har roligt. Igår utnyttjade vi den soliga dagen till max och åkte långfärdsskridskor i Sigtuna. J ville åka en liten sväng till så då passade jag på att strosa i affärerna och fynda kläder på 70 %. Jag älskar rea!! Till middag fick vi fint främmande och jag försökte och misslyckades återigen med att laga fondant (hur svårt ska det vara?). Trevligt var det i alla fall!

Idag blev den hjärtligt frukost innan J åkte iväg till jobbet. För min del blir det rapportskrivande och sen familjemiddag i stan på en japansk restaurang. Mys!

Hur har er helg varit?

Etiketter: ,