Home sweet home


Färska tulpaner. En hög med olästa tidningar. En kopp thé. Tända ljus. Mysig morgon!

Hej Sverige, Stockholm och förorten! I går morse landade vi och möttes av ett vackert, snötäckt landskap. Hemma. Det var en lättnad samtidigt som det känns sorgligt att detta äventyr är över. Underbara mamma och O mötte oss och bistod oss hela dagen. Vi blev bjudna på en riktig svensk frukost, storhandlade, tvättade, packade upp och framför allt höll de oss vakna även om vi gick omkring som zombier. Tack!

Vi har sovit otroligt gott inatt. Underbart att få sova i sin egen renbäddade säng! Idag blir det inte många utflykter gjorda för min del. En promenad till affären för att komplettera lite så att jag kan baka bröd, pajer och piroger att ha som snabbmat i frysen. Kanske blir det en och annan kaka också....som jag har saknat att kunna baka och laga mat!

Imorgon börjar skolan om och jag får förhoppningsvis träffa många av de finaste vännerna som jag saknat!

Ha en riktigt skön söndag!

Etiketter: