[Svenska chokladbollar]


Japp, jag saknar Svenska chokladbollar! Vi har nu varit borta i drygt 6 veckor, mer än halvtid, och dagarna på vårt äventyr räknas nu neråt. Vi befinner oss på Nya Zeeland. Underbara land. Vi älskar att vara här och J har uttryckt en önskan om att flytta hit. Det vi i alla fall kan konstatera är att vi kommer tillbaka. Någon gång i livet. Men än har vi ett par veckor kvar här innan det bär av till kritvita stränder på Fiji där vi även träffar fina vänner.

Det är kul att se att ni ändå är en hel del som tittar in här trots de dåliga uppdateringarna. Jag kommer ha tusentals av inlägg att läsa ikapp när jag kommer hem men det blir då det. Tack för era kommentarer, de glädjer ska ni veta och jag ber åter igen om ursäkt för att jag inte alltid kan svara på dem.

Ha det fint i snön! Här är det sommar.

/Maria