[Siffror och bokstäver - TILL SALU]

Jag har insett att jag aldrig kommer att kunna använda alla mina fyndade siffror och bokstäver. Därför tänkte jag nu se om det är någon här i bloggvärlden som är intresserad att köpa dem. Det stora bokstäver och siffror är mellan 55-60 cm höga och de små bokstäver är mellan 20-30 cm höga. Alla är vita och eftersom det är skyltbokstäver har de ett litet hål ovanpå samt undersidan och vissa är aningens nötta. Själv spraymålade jag ett L svart och det gick hur bra som helst. De har ingen baksida och går därför enkelt att hänga upp på väggen. Jag hade tänkt mig 250 kr/st för de stora och 100 kr/st för de små. Det bästa vore om de kunde hämtas någonstans i Stockholm/Sigtuna för att slippa strul med posten men möjligheten att skicka finns förstås mot fraktkostnad. Skicka ett mail till mariaem@kth.se vid intresse!

Alla är nu tyvärr sålda!

Ha en fortsatt fin söndag!

 

Etiketter: