11 okt 2010

[Pärlhyacinter !?]


Ja ja, jag vet, liiite fel ute som visar pärlhyacinter i oktober men tanken slog mig att när vi kommer hem igen från vår resa så är de dags för dessa vackra blommor igen!


Hej igen bloggen. Och hej alla nya läsare! Ni är en hel del nya som hittat hit och lämnat väldigt snälla kommentarer vilka glädjer enormt. Hjärtligt välkomna hit! Här är vi nyss hemkomna från en helg i norr där det, som vanlig, varit full huggning. Umgänge med familj och vänner har prioriterats och många goda måltider har intagits. Nu är vi tillbaka i förorten och tillbaka i vardagen igen. Jag ska titta in hos er alla imorgon, nu blir det bums i säng då klockan ringer tidigt imorgon bitti.....

Ha en riktigt fin kväll!

7 kommentarer :

  1. Åh, jag hade nästan glömt bort hur vackra de här!! Hoppas att du har det bra!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Det finns aldrig en fel årstid för pärlhyasinter. Fina bilder du visar!

    Ha en fortsatt bra dag! kram Linnéa

    SvaraRadera
  3. Jag har petat ned massor av vita pärlhyacintlökar i trädgården, så jag hoppas på blomsterprakt till våren :)

    SvaraRadera
  4. Jag älskar pärlhyacinter!!

    Åh, vad avundsjuk jag blir när jag hör att ni åker mot varmare breddgrader över vintern. Det skulle jag också vilja göra, helst varje vinter...

    Visst fortsätter du att blogga även under resan??

    Ha en fin dag, kram!

    SvaraRadera
  5. Pärlhyacinter är underbara! :)
    Jag brukar kikar in här med jämna mellanrum, tycker att du har en sådan fin och mysig blogg!

    Ha en bra dag!
    Maria

    SvaraRadera
  6. Fina bilder som alltid. Vad fint du gjort med dina hyacinter.

    SvaraRadera
  7. Fina bilder som alltid. Vad fint du gjort med dina hyacinter.

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tiden att lämna en kommentar!