7 okt 2010

[Höstdekoration]


God kväll kära bloggläsare! Denna vecka har varit full från tidig morgon till sen kväll så min Tisdagsbild får komma såhär i efterskott. Höstdekoration. Den här höstdekorationen, ljung, kan nog räknas som den enda här hemma i år. Jag har helt enkelt inte haft tid att vara kreativ och dessutom så är det bara drygt två veckor innan vi åker till sommaren. Som jag längtar! I helgen packar vi väskorna och beger oss norröver för att hälsa på familj och vänner i Piteå. Det vankas stort 50-års kalas som vi absolut inte vill missa dessutom kommer det bli en hel del bebis- och treåringsmys också.

Tack söta ni för komplimangerna jag fick för bullarna. Jag har ingen aning om hur de kunde bi så snygga. Nybörjartur kanske?

25 kommentarer :

  1. Åh, vilken härlig bild! Hoppas att ni hinner sitta och njuta lite på er balkong innan ni åker.

    Kram! /U.

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Jag har just hittat din blogg via Darling Things.. Verkligen jättefin!

    //Moa

    SvaraRadera
  3. Ja dina bullar i föregående inlägg ser verkligen proffsiga ut och säkert underbart goda. :)

    Jag tycker att du fått till en ganska bra höstdekoration. Själv har jag inte tagit bort mina pelargoner på balkongen innu. De åker nog snart bort. Kanske köper jag några ljung.

    Visst är det mysigt att krypa upp i soffan med en kopp thé och bara titta ut på höstrusket utanför.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. TACK så mycket för bokstäverna som är såååå fina :) LiseLotte

    SvaraRadera
  5. Ibland är det både tur och skicklighet!
    :)

    SvaraRadera
  6. häääärlig bild:) Ha en fin hlg kram M

    SvaraRadera
  7. Hej vännen! Så gott att få komma iväg, här fortsätter det som vanligt kan jag säga. Jag har inte heller så mycket höstdeko att prata om, en krans eller två har det blivit
    kramar Malin

    SvaraRadera
  8. Superfint!! Och bullarna hade jag gärna haft i min frys. Visst blir det gott med sirapen och strösockret, mums! Ha en mysig helg! Kram Kerstin

    SvaraRadera
  9. Tjena

    Vilka lyxbullar - Leila får se upp :)

    kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  10. Wow, vilken fin bild du tagit och din höstdekoration är ju jättefin. Du har känsla för det där :)

    Tänk att ní åker snart, spännande...

    Hoppas ni får en trevlig helg med familjen och att du får mycket bebis och 3års mys...

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  11. Vilken fin bild, en sån man får inspiration av!!!

    Vad härligt att du ska ut och resa!

    Kram:)

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig bild! =)

    Trevlig helg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  13. Underbar inspirationsbild... Hit kommer jag åter.

    Trevlig fredag på dig
    Stora kramen från mig!

    SvaraRadera
  14. Zink plus ljung var en fin kombination! Snygg blogg du har! Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  15. Jättefin blogg jag hittade här :o)
    Önskar dig en mysig fredag

    Kramen

    SvaraRadera
  16. Oh superfint! det enkla är ofta det fina :)

    SvaraRadera
  17. Ja bullarna ser väldigt proffsiga ut!

    Jag älskar att baka ur Leilas böcker och inget har någonsin blivit detta är inte gott/ bra! Hon gör ju så superbra recept!

    Fin bild på höstdekorationen!

    TREVLIG HELG!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  18. Åh vilken mysig blogg du har. Hit kommer jag gärna igen.
    Fina inspirerande bilder tagna av e cool tjej;)

    Kram kram
    Marit

    SvaraRadera
  19. Vilken jättefin bild! Ser så mysigt ut!

    SvaraRadera
  20. Nämen, här trivs jag - det känner jag direkt. Så kul att jag hittat hit till din trevliga blogg. Riktigt fina och inspirerande bilder tar du och ett riktigt trevligt hem anas. Jag lär återkomma ganska snart tror jag. :)

    Trevlig helg!
    Lina

    SvaraRadera
  21. Hittade precis hit via Camillas nya hem som tipsade om dig och oj vilken fin blogg du har! Love it!

    Ha en fin kväll! /Katta

    SvaraRadera
  22. ojoj, jag hamnade här av en slump och vilken fiin blogg du har!! hit kommer jag verklihen tillbaka!:-) kraam sofia

    SvaraRadera
  23. Jag har en utmaning till dig i min blogg! :)

    SvaraRadera
  24. Vilken underbar blogg och vilket hem ni har! Vackert! :)

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tiden att lämna en kommentar!