[Godaste bullarna]


Har ni sett några av dessa idag? Jag skiljer mig kanske inte direkt från mängden när jag idag visar kanelbullar . . . . men jag kan säga att dessa nog är de godaste bullarna jag någonsin bakat! Provade ett ny sak som jag aldrig gjort förut och det var att direkt efter bullarna tagits ut ur ugnen penslar man dem med en vatten- och sirapslösning och pudrar med strösocker. Förutom att de blev vackra smakade de underbart! Receptet? Ur Leilas A piece of cake, med några modifikationer.

Vaknade hängig i morse, har inte tid att vara sjuk så jag har tyckt väldigt synd om mig själv hela dagen. Men nu ska jag bota min självömkan med nybakade bullar och thé tillsammans med J. Kanelbullar ska tydligen vara den bästa medicinen, eller var det mot femöringar?

 

Så kul att ni var så många som var intresserade av bokstäverna och siffrorna! De hade rykande åtgång igår och det enda som finns kvar nu är den stora siffran 0.  Alla är nu sålda!

Etiketter: