28 sep. 2010

[Tisdagstema | På väggarna]


Tidig morgon. Tänkte lämna mitt bidrag till Tisdagstemat innan ännu en full dag drar igång. Mina svartvita New York-posters har hängt med ett bra tag nu och jag gillar dem fortfarande lika mycket. Den stora klockan brukar höja ett och annat ögonbryn på de som kommer på besök. Det är svarta enkla visare tillsammans med siffror som jag målat för hand på väggen.

Jag har på tok för lite tid just nu för att hinna allt jag vill men jag lovar att titta in hos er så snart det lugnar sig lite. Tills dess så önskar jag er en fortsatt fin vecka!

20 kommentarer :

  1. Godmorgon!

    Väldigt läcker klocka!! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Klockan är superfin! Funderar på att göra en själv men med siffror i olika tapetmönster.. Vart har du hittat de stora visarna?:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt!
    Stilrent, gillade tavlorna, riktigt snygga. Klockan var cool, svårt att försova sig med den :)
    Ha en mysig dag.
    /Helena

    SvaraRadera
  4. Dina New York-posters är jättesnygga, och klockan, wow! Kul med något lite annorlunda!
    Ha en fin tisdag!

    SvaraRadera
  5. Riktigt fint med klockan!

    Och vilka fina bilder det var från helgen på gården. Så söt kisse. De svarta svamparna såg riktigt farliga ut - vågade ni äta dem? :)

    Kram/Kristina

    SvaraRadera
  6. I mitt huvud tänkte jag att jag skulel skriva "urfin klocka" som kommentar. Men sen kom jag plötsligt på vilken fjantig ordvits det var, så jag nöjer mig med att skriva Superfin klocka! istället. :-)

    SvaraRadera
  7. Riktigt snygga posters!! Likaså klockan, har nämligen en själv i silver, svart var ju snyggare...

    Ha det gott!
    Kram C

    SvaraRadera
  8. Hejsan Maria! jag gillar din klocka starkt! läste att ni skulle ut på långresa! så roligt och spännande! kommer du göra uppehåll i skolan under en tid då? Fina söndagsbilder med.. önskar jag hade en skog att åka till i närheten, det är något speciellt :) Stor kram och lycka till med allt skolarbete.. glöm inte att andas (kommer verkligen från rätt person haha)

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Har själv tittat på en liknande klocka, men har tyvärr inte kommit dit ännu.

    Nu kanske det blir av.

    trevlig dag//Anna

    SvaraRadera
  10. Fint fint fint:) Tiden tryter lite nu ja, hua. Men du ska se att snart är det fredag och då tycker jag absolut att du ska unna dig både blommor och godis! Jag ser fram emot min hemresa jag:)

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  11. Så läcker klocka du pysslat ihop. Och vilken mysig hörna du fått till i soffan.

    Hoppas du haft en bra dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  12. Underbara bilder du visar från ert hem. Snyggt med svart och vitt! Läste om er resa, så galet spännnande. Vilken minnesvärd resa ni kommer att få! Hur länge planerar ni att vara borta?

    Ha en fortsatt bra kväll! kram Linnéa

    SvaraRadera
  13. Mycket snyggt, gillar din stil!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  14. Vad fint ni verkar ha hemma. Det ser jätte trevligt ut.

    SvaraRadera
  15. En fin blogg du har & ett fint hem.NY-tavlorna är hur snygga som helst!/Alexandra

    SvaraRadera
  16. Mycket snyggt :) Så fint hem ni har.

    SvaraRadera
  17. Jädrans vilken häftig klocka!

    SvaraRadera
  18. New York bilder kan man aldrig tröttna på :) Jag har en tavelvägg me dfoton därifrån, superläckert tycker jag!

    SvaraRadera
  19. God kväll!
    Tack för din fina kommentar hos mej, gjorde mej jätteglad.
    Sov så gott när det är dax :)
    Natti natti..
    /Helena

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tiden att lämna en kommentar!