13 sep. 2010

[Love is the new black]


Jag har tittat på dessa illustrationer många gånger tidigare och tala om att väcka HA-begär! När jag satt och drack mitt morgonthé i bästa ro såg jag hos denna inspiratör att duktiga Therese Sennerholt som gör dessa fantastiska tavlor har öppnat en webshop. De finns i begränsad upplaga så titta in där och klicka hem någon! Rackarns att jag har förbrukat min födelsedag i år.......annars hade en av dessa stått höööööögt upp på listan kan jag lova.

Trevlig måndag!

6 kommentarer :

  1. jag har också spanat in de här. Finafina, men den allra bästa är slut (sometimes i surprise myself by being pretty damn fanstastic) jag älskar den här typen av vardagspepp.

    SvaraRadera
  2. Hej där..

    Shit! Vilken skön sida.. Kommer med tbax.. Underbara tavlor.. Tack! för tips..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Väcker sannerligen habegäret! Klockrena citat.

    SvaraRadera
  4. Men herregud vilka underbara tavlor! Vet inte om jag vågar gå in i webbshopen alls... kram

    SvaraRadera
  5. Love love love!!! Jag är ju helt tokig i citat, kloka ord och bokstäver:) Har länge tänkt att jag ska knåpa ihop lite egna tavlor och nu blir jag extra sugen.

    Den här veckan har börjat bra så jag håller tummarna för att det här blir en bättre vecka:)

    Har skolan dragit igång ordentligt nu? Det brukar ju vara mycket i början:)

    KRAM!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tiden att lämna en kommentar!