4 sep. 2010

[Dagens lunch]


Vi hade lite räkor över som behövdes ätas upp så jag slängde ihop en lunch bestående av avokadohalvor tillsamans med en röra på räkor, rödlök, majonäs, creme fraiche, dill, salt och peppar. En eller två citronklyftor på det och lunchen är serverad. Enkelt och galet gott!

Nu ska jag lägga mig och vila för att se om jag kan bli kvitt den rackarns huvudvärken som jag vaknade med i morse. Jag har lite ärenden att uträtta men jag tror att de får vänta. Trevlig lördag kära läsare!

5 kommentarer :

  1. Mmmm, så gott!
    Hoppas huvudvärken går över.

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Åh vad gott det såg ut! Vi tänkte gå ut och äta ikväll så för min del blir det torra mackor till lunch;)

    Hoppas huvudvärken går över så att du får en mysig kväll!

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med en god lunch. Vad trist med huvudvärk. Hoppas den släppt.

    SvaraRadera
  4. ååå, jeg elsker både avokado, reker,
    dill og ikke minst, sitron!
    Den kombinasjonen slår aldri feil;)
    Og for et innbydene bilde (som alltid her inne)

    Ønsker deg en fin dag:)
    Klem Kjersti

    SvaraRadera
  5. Inte fy skam :-) Ser väldigt smarrigt ut!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tiden att lämna en kommentar!