19 maj 2010

Gammal vattenkanna


Under besöket på Gården hann vi med ett besök på en lokal loppis. Massor med skräp och allt fint var dyrt, typiskt. Med hem följde ändå en gammal vattenkanna, lagom patinerad och lite bucklig, som använts flitigt under dessa ljuvligt varma sommardagar.

Dagen har bestått av kandidatarbetespresentationer som firades med en kall öl i solen när de äntligen var över. Nu är jag hemma igen och känner mig som en urvriden trasa. Tidiga mornar, sena kvällar och stress verkar ha den effekten på mig. Nu blir det en kopp grönt thé framför Leila bakar innan sängen kallar. Imorgon är det nya tag med tentaplugg som gäller. Må gott kära läsare!

3 kommentarer :

  1. Åh, det skall man ju ha dessa dagar om man hade "semester": en kall öl!
    :)

    SvaraRadera
  2. Vad fin den var! Jag skulle behöva en stor jag med, har en mindre men det är ju bra att ha två olika storlekar att välja mellan:) Får hålla utkik i sommar!

    Skönt att presentationerna är över, jag blir bara mer och mer nervös för vår, men det måste ju göras så.. det är bara att härda ut:P

    Oj, tjejmilen? Vad duktigt. Jag hatar ju som sagt att springa, är helt enkelt inte gjord för det, haha. Men jag hoppar ju gärna upp och ner på en bräda,haha;) Men jag måste också säga upp mitt kort snart för de har sjukt lång uppsägningstid på mitt gym har jag för mig, typ 3 månader, och då vet jag ju inte om jag bor kvar:)

    Hoppas tentapluggandet har gått bra idag!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tänk att en gammal sliten vattenkanna kan vara så charmig snygg :)

    Förstår att du känner dig sliten så här i slutspurten av terminen, inte långt kvar nu, så håll ute...

    Ta hand om dig

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tiden att lämna en kommentar!